DSpace logo

Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 14 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010СТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІЛевіна, М.О.
2013ОЦІНКА РІВНЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ЗОН ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІЛевіна, М.О.
2011FEATURES OF MARKETING ACTIVITY IN SUBURBAN FARMSLevina, M.
2013ОЦІНКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ М. ОДЕСИЛевіна, М.О.; Levina, M.
2010СУЧАСНІ ПРОЦЕСИ В РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУЛевіна, М.О.; Levina, M.
2010ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АГРОМАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИЛевіна, М.О.
2010ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУЛевіна, М.О.
2013THE OPTIMIZATION OF THE STRUCTURE OF PRODUCTION AND DISTRIBUTION OF AGRICULTURAL GOODS BY SUBURBAN ENTERPRISES OF ODESSALevina M.
2013Анализ влияния уровня специализации, интенсификации и координации на экономическую эффективность производства овощных культур в пригородных сельскохозяйственных предприятиях г. ОдессыЛевіна, М.О.; Levina, М.
2015ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВЛевіна, М.О.