DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1262
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АГРОМАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
Автори: Левіна, М.О.
Теми: Маркетинг
теоретичні аспекти, агромаркетинг, комунікаційна політика
Дата публікації: 2010
Видавництво: Збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів
Бібліографічний опис: Левіна М.О. Теоретичні аспекти агромаркетингової комунікаційної політики / М.О. Левіна // Інноваційна парадигма сучасного розвитку маркетингу: збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів, (Одеса, 21 травня 2010 року). – Одеса, 2010. – С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): Ціллю дослідження є теоретичне обґрунтування маркетингової комунікаційної політики аграрних підприємств, з метою збільшення обсягів реалізації, рівня якості продукції, підвищення іміджу, конкурентнотоспроможності з одного боку та поінформованості споживачів про наявні товари та про їх основні властивості з іншого боку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1262
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_6_2010.PDF293,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.