DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1277
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Левіна, М.О.
Теми: Маркетинг
управління маркетинговою діяльністю, приміські сільськогосподарські підприємства
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК:631.115.6/.7(1-214):631.1.027 Левіна М.О. Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю приміських сільськогосподарських підприємств / М.О. Левіна // Розвиток агропромислового виробництва та сільських територій України: проблеми та рішення: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 18-19 червня 2015 року). – Одеса: ОДАУ, 2015. – С. 51-53.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах ведення виробничо-господарської діяльності підприємствами приміської зони важливу роль у всебічному їх розвитку набуває управління маркетингом. В умовах вільної конкуренції продукція вітчизняних товаровиробників відчуває все більший тиск з боку закордонних товаровиробників, як на внутрішньому так і зовнішньому ринках. Метою статті є визначення основних аспектів управління маркетинговою діяльністю приміських сільськогосподарських підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1277
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_17_2015.PDF195,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.