DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1264
Назва: FEATURES OF MARKETING ACTIVITY IN SUBURBAN FARMS
Автори: Levina, M.
Теми: suburban area; marketing; territorial location; labor-intensive crops
Дата публікації: 2011
Видавництво: Socio-economic Research Bulletin
Бібліографічний опис: Levina M. Features of marketing activity in suburban farms / M. Levina // Socio-economic Research Bulletin. – Odessa, 2011. – №41 Р.1.– Р.46-51
Короткий огляд (реферат): In modern conditions, availability of high competition not only among domestic firms but also foreign, suburban area can be a source of revenue for market high quality, fresh, environmentally friendly agricultural products, especially labor-intensive crops and dairy cattle.
Опис: In modern conditions, availability of high competition not only among domestic firms but also foreign, suburban area can be a source of revenue for market high quality, fresh, environmentally friendly agricultural products, especially labor-intensive crops and dairy cattle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1264
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_10_2011.pdf191,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.