DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1260
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ
Автори: Левіна, М.О.
Теми: Маркетинг
маркетингові дослідження, теоретичні основи, комплекс маркетингу
Дата публікації: 2010
Видавництво: Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: УДК: 339.138 Левіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу // Стратегії інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 7-10 квітня 2010 р.). – Харьків: НТУ «ХПІ», 2010. – С. 522-524.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження теоретичних основ розвитку концепцій комплексу маркетингу, що можуть практично втілюватись в діяльності вітчизняних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1260
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_4_2010.PDF283,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.