DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1263
Назва: СТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Автори: Левіна, М.О.
Теми: Маркетинг
маркетингові послуги,прикладний маркетинг
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник соціально-економічних досліджень. №38
Бібліографічний опис: УДК: 339.138(477) Левіна М.О. Становлення прикладного маркетингу в Україні/ М.О. Левіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – Одеса, 2010. – №38. – С.291-296.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано відомості щодо становлення маркетингу в Україні на основі втілення теоретичних маркетингових знань в практичну діяльність підприємств, що надають маркетингові послуги. Наведено хронологію знакових подій на вітчизняному ринку маркетингових послуг.
Systematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.
Опис: Systematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1263
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_9_2010.PDF253,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.