DSpace logo

Перегляд зібрання за групою - Автори Левіна, М.О.

Перейти до: 0-9
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Анализ влияния уровня специализации, интенсификации и координации на экономическую эффективность производства овощных культур в пригородных сельскохозяйственных предприятиях г. ОдессыЛевіна, М.О.; Levina, М.
2008Особливості аграрного маркетингуЛевіна, М.О.
2009ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВЛевіна, М.О.; Левина, М.А.; Levina, M.
2015ОЦІНКА КУПІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ РИНКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІЛевіна, М.О.
2013ОЦІНКА РІВНЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ЗОН ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІЛевіна, М.О.
2013ОЦІНКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ М. ОДЕСИЛевіна, М.О.; Levina, M.
2009Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємствЛевіна, М.О.
2010СТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІЛевіна, М.О.
2010СУЧАСНІ ПРОЦЕСИ В РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУЛевіна, М.О.; Levina, M.
2010ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АГРОМАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИЛевіна, М.О.
2010ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУЛевіна, М.О.
2010ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ АГРОМАРКЕТИНГОМЛевіна, М.О.; Левина, М.А.; Levina, M.
2015ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВЛевіна, М.О.