DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1259
Назва: Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємств
Автори: Левіна, М.О.
Теми: Маркетинг
маркетингові дослідження, розвиток підприємств
Дата публікації: 2009
Видавництво: Збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів
Бібліографічний опис: Левіна М.О. Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємств // Маркетингова діяльність в умовах фінансово-економічної кризи: збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів, секція Науково-прикладне забезпечення маркетингової діяльності (Одеса, 21 травня 2009 року). – Одеса, 2009. – С. 20-22
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є обґрунтування питань маркетингових досліджень та їх ролі в ефективному розвитку підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1259
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_3_2009.PDF194,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.