DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/85
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ АГРОМАРКЕТИНГОМ
Інші назви: Теоретические основы управления агромаркетингом
Theoretical fundamentals of agromarketing management
Автори: Левіна, М.О.
Левина, М.А.
Levina, M.
Теми: Економіка агропідприємств
управління, менеджмент, агромаркетинг, система маркетингу, управління маркетингом
управление, менеджмент, агромаркетинг, система маркетинга, управления маркетингом.
governance, management, agromarketing, marketing system, marketing management
Дата публікації: 2010
Видавництво: Аграрний вісник Причорномор'я: зб.наук.праць, №53
Бібліографічний опис: ББК У9(2)210.2; УДК:631.15/.16:631.1.027 Левіна О. Я. Теоретичні основи управління агромаркетингом / О. Я. Левіна // Аграрний вісник Причорномор'я : зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2010. - Вип.53. - С.157-161.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються теоретичні основи категорії управління маркетингом та його особливості в аграрній сфері.
Рассматриваются теоретические основы категории управления маркетингом и его особенности в аграрной сфере.
The theoretical foundations of category marketing management and its features in the agrarian sector are considered
Опис: The theoretical foundations of category marketing management and its features in the agrarian sector are considered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/85
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina.pdf210,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.