DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Title: ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ СИСТЕМИ БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОСУВАННЯ АГРОПІДПРИЄМСТВ
Authors: Грекова Т. М.
Keywords: бренд-маркетингові комунікації, просування агропідприємств, комунікаційні стратегії
Issue Date: 2023
Publisher: Полтавський державний аграрний університет
Citation: Грекова Т. М. Основні компоненти системи бренд-маркетингових комунікацій як складової просування агропідприємств. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : мат-ли VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 23 листопада 2023 р.). Полтава : ПДАУ, 2023. С. 220-221.
Abstract: У сучасних умовах глобалізації та роздрібнення ринку все більшої кількості товарів і послуг, ефективність бренд-маркетингових комунікацій стає критично важливою для аграрних підприємств, що борються за відвідувачів та клієнтів. Ключовим елементом успіху аграрних підприємств є побудова сильного бренду. Створення унікального і впізнаваного бренду є першим кроком у розвитку системи бренд-маркетингових комунікацій. Бренд допомагає виділятись на ринку та створює прив'язаність клієнтів до товару чи послуги Важливо, щоб бренд відображав особливості агропідприємства, його цінності та якість продукції.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Appears in Collections:Грекова Тетяна Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VІІІ Всеукраїн._інтернет-конфер_Грекова .pdf682,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.