DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрекова Т. М.-
dc.date.accessioned2024-08-05T11:13:08Z-
dc.date.available2024-08-05T11:13:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГрекова Т. М. Основні компоненти системи бренд-маркетингових комунікацій як складової просування агропідприємств. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : мат-ли VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 23 листопада 2023 р.). Полтава : ПДАУ, 2023. С. 220-221.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693-
dc.description.abstractУ сучасних умовах глобалізації та роздрібнення ринку все більшої кількості товарів і послуг, ефективність бренд-маркетингових комунікацій стає критично важливою для аграрних підприємств, що борються за відвідувачів та клієнтів. Ключовим елементом успіху аграрних підприємств є побудова сильного бренду. Створення унікального і впізнаваного бренду є першим кроком у розвитку системи бренд-маркетингових комунікацій. Бренд допомагає виділятись на ринку та створює прив'язаність клієнтів до товару чи послуги Важливо, щоб бренд відображав особливості агропідприємства, його цінності та якість продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectбренд-маркетингові комунікації, просування агропідприємств, комунікаційні стратегіїuk_UA
dc.titleОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ СИСТЕМИ БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОСУВАННЯ АГРОПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Грекова Тетяна Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VІІІ Всеукраїн._інтернет-конфер_Грекова .pdf682,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.