DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Назва: ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ СИСТЕМИ БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОСУВАННЯ АГРОПІДПРИЄМСТВ
Автори: Грекова Т. М.
Теми: бренд-маркетингові комунікації, просування агропідприємств, комунікаційні стратегії
Дата публікації: 2023
Видавництво: Полтавський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Грекова Т. М. Основні компоненти системи бренд-маркетингових комунікацій як складової просування агропідприємств. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : мат-ли VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 23 листопада 2023 р.). Полтава : ПДАУ, 2023. С. 220-221.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах глобалізації та роздрібнення ринку все більшої кількості товарів і послуг, ефективність бренд-маркетингових комунікацій стає критично важливою для аграрних підприємств, що борються за відвідувачів та клієнтів. Ключовим елементом успіху аграрних підприємств є побудова сильного бренду. Створення унікального і впізнаваного бренду є першим кроком у розвитку системи бренд-маркетингових комунікацій. Бренд допомагає виділятись на ринку та створює прив'язаність клієнтів до товару чи послуги Важливо, щоб бренд відображав особливості агропідприємства, його цінності та якість продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Розташовується у зібраннях:Грекова Тетяна Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VІІІ Всеукраїн._інтернет-конфер_Грекова .pdf682,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.