DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4216
Title: ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ В СИСТЕМІ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ
Authors: 
Грекова Т. М., Бородай І. В.
Keywords: диджиталізація, інноваційний маркетинг, сучасний бізнес
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Citation: Грекова Т. М., Бородай І. В. Диджиталізація в системі інноваційного маркетингу в сучасному бізнесі. Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри: зб. мат-лів І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса. 1 листопада 2023 р.). Одеса, ОДАУ. 2023.С. 33-36.
Abstract: Сучасний бізнес в усіх галузях економіки постійно стикається з новими викликами та можливостями в контексті цифрового та диджиталізованого світу. Диджиталізація вимагає від підприємств адаптації та інновацій у маркетингових стратегіях для збереження конкурентних переваг та розвитку. Інноваційний маркетинг визначається як процес впровадження нових ідей та стратегій для досягнення конкурентних переваг. В контексті диджиталізації, інновації у маркетингу стають ключовими, оскільки вони допомагають підприємствам адаптуватися до нових реалій цифрового світу.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4216
Appears in Collections:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грекова, Бородай.pdf684,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.