DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрекова Т. М., Бородай І. В.-
dc.date.accessioned2024-02-19T10:15:02Z-
dc.date.available2024-02-19T10:15:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГрекова Т. М., Бородай І. В. Диджиталізація в системі інноваційного маркетингу в сучасному бізнесі. Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри: зб. мат-лів І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса. 1 листопада 2023 р.). Одеса, ОДАУ. 2023.С. 33-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4216-
dc.description.abstractСучасний бізнес в усіх галузях економіки постійно стикається з новими викликами та можливостями в контексті цифрового та диджиталізованого світу. Диджиталізація вимагає від підприємств адаптації та інновацій у маркетингових стратегіях для збереження конкурентних переваг та розвитку. Інноваційний маркетинг визначається як процес впровадження нових ідей та стратегій для досягнення конкурентних переваг. В контексті диджиталізації, інновації у маркетингу стають ключовими, оскільки вони допомагають підприємствам адаптуватися до нових реалій цифрового світу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectдиджиталізація, інноваційний маркетинг, сучасний бізнесuk_UA
dc.titleДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ В СИСТЕМІ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Грекова Тетяна Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грекова, Бородай.pdf684,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.