DSpace logo

Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010СТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІЛевіна, М.О.
2013ОЦІНКА РІВНЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ЗОН ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІЛевіна, М.О.
2009Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємствЛевіна, М.О.
2013ОЦІНКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ М. ОДЕСИЛевіна, М.О.; Levina, M.
2010СУЧАСНІ ПРОЦЕСИ В РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУЛевіна, М.О.; Levina, M.
2010ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АГРОМАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИЛевіна, М.О.
2010ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУЛевіна, М.О.
2013Анализ влияния уровня специализации, интенсификации и координации на экономическую эффективность производства овощных культур в пригородных сельскохозяйственных предприятиях г. ОдессыЛевіна, М.О.; Levina, М.
2015ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРИМІСЬКИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВЛевіна, М.О.
2015ОЦІНКА КУПІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ РИНКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІЛевіна, М.О.