DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636
Назва: Управління маркетингом сільськогосподарської продукції в ТОВ «Долинівка» Гайворонівського району Кіровоградської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня ««Бакалавр»
Автори: Гуртовенко А.
Теми: маркетинг, процес управління, продукція, стратегія управління маркетингом, аналіз, управління маркетингом, маркетингові інструменти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Гуртовенко А. Управління маркетингом сільськогосподарської продукції в ТОВ «Долинівка» Гайворонівського району Кіровоградської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня ««Бакалавр», освітньо-професійна програма «Менеджмент», спеціальність 073 «Менеджмент». Науковий керівник: к.е.н., доцент Н. Телічко / ОДАУ. Одеса, 2024. 110 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є поглиблене вивчення теоретико-методичних основ маркетингової діяльності аграрного підприємства та обґрунтування практичних рекомендацій щодо методів вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарської продукції. Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом сільськогосподарської продукції аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти управління маркетингом сільськогосподарської продукції аграрного підприємства. Дослідження здійснювалися на матеріалах ТОВ «Долинівка» Гайворонівського району Кіровоградської області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня "Бакалавр" та «Магістр» факультету економіки та управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Гуртовенко_073БАК_денна_2024.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.