DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636
Title: Управління маркетингом сільськогосподарської продукції в ТОВ «Долинівка» Гайворонівського району Кіровоградської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня ««Бакалавр»
Authors: Гуртовенко А.
Keywords: маркетинг, процес управління, продукція, стратегія управління маркетингом, аналіз, управління маркетингом, маркетингові інструменти
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Citation: Гуртовенко А. Управління маркетингом сільськогосподарської продукції в ТОВ «Долинівка» Гайворонівського району Кіровоградської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня ««Бакалавр», освітньо-професійна програма «Менеджмент», спеціальність 073 «Менеджмент». Науковий керівник: к.е.н., доцент Н. Телічко / ОДАУ. Одеса, 2024. 110 с.
Abstract: Метою дослідження є поглиблене вивчення теоретико-методичних основ маркетингової діяльності аграрного підприємства та обґрунтування практичних рекомендацій щодо методів вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарської продукції. Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом сільськогосподарської продукції аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти управління маркетингом сільськогосподарської продукції аграрного підприємства. Дослідження здійснювалися на матеріалах ТОВ «Долинівка» Гайворонівського району Кіровоградської області.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня "Бакалавр" та «Магістр» факультету економіки та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Гуртовенко_073БАК_денна_2024.pdf1,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.