DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/528
Назва: НАУКОВІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Інші назви: НАУЧНЫЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА НА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ
Автори: Сахацький М.П., Запша Г.М., Белевят О.А.,
Теми: Економіка агропідприємств
система маркетингу, сільськогосподарські підприємства, маркетингове управління, маркетингова програма, комплекс маркетингу.
система маркетинга, сельскохозяйственные предприятия, маркетинговое управление, маркетинговая программа, комплекс маркетинга.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Економіка харчової промисловості. № 1.
Бібліографічний опис: УДК: 631.1.027:631.11 Сахацький М.П. Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / М. П. Сахацький, Г. М. Запша, О. А. Белевят // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 31-34.
Короткий огляд (реферат): В цій статті аргументується необхідність використання сільськогосподарськими підприємствами системи маркетингу, а також визначається її сутність та характеризуються складові підсистеми.
В настоящей статье аргументируется необходимость использования сельскохозяйственными предприятиями системы маркетинга, а также определяется ее сущность и характеризуются составные подсистемы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/528
Розташовується у зібраннях:Сахацький Микола Павлович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запша.pdf137,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.