DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСахацький М.П., Запша Г.М., Белевят О.А.,-
dc.date.available2016-04-25T07:16:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationУДК: 631.1.027:631.11 Сахацький М.П. Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / М. П. Сахацький, Г. М. Запша, О. А. Белевят // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 31-34.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/528-
dc.description.abstractВ цій статті аргументується необхідність використання сільськогосподарськими підприємствами системи маркетингу, а також визначається її сутність та характеризуються складові підсистеми.ru
dc.description.abstractВ настоящей статье аргументируется необходимость использования сельскохозяйственными предприятиями системы маркетинга, а также определяется ее сущность и характеризуются составные подсистемы.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherЕкономіка харчової промисловості. № 1.ru
dc.subjectЕкономіка агропідприємствru
dc.subjectсистема маркетингу, сільськогосподарські підприємства, маркетингове управління, маркетингова програма, комплекс маркетингу.ru
dc.subjectсистема маркетинга, сельскохозяйственные предприятия, маркетинговое управление, маркетинговая программа, комплекс маркетинга.ru
dc.titleНАУКОВІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХru
dc.title.alternativeНАУЧНЫЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА НА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Сахацький Микола Павлович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запша.pdf137,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.