DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/528
Title: НАУКОВІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Other Titles: НАУЧНЫЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА НА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ
Authors: Сахацький М.П., Запша Г.М., Белевят О.А.,
Keywords: Економіка агропідприємств
система маркетингу, сільськогосподарські підприємства, маркетингове управління, маркетингова програма, комплекс маркетингу.
система маркетинга, сельскохозяйственные предприятия, маркетинговое управление, маркетинговая программа, комплекс маркетинга.
Issue Date: 2009
Publisher: Економіка харчової промисловості. № 1.
Citation: УДК: 631.1.027:631.11 Сахацький М.П. Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / М. П. Сахацький, Г. М. Запша, О. А. Белевят // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 31-34.
Abstract: В цій статті аргументується необхідність використання сільськогосподарськими підприємствами системи маркетингу, а також визначається її сутність та характеризуються складові підсистеми.
В настоящей статье аргументируется необходимость использования сельскохозяйственными предприятиями системы маркетинга, а также определяется ее сущность и характеризуются составные подсистемы.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/528
Appears in Collections:Сахацький Микола Павлович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Запша.pdf137,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.