DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4692
Title: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ: ВІД АНАЛІТИКИ BIG DATA ДО СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА
Authors: Грекова Т. М.
Keywords: методи дослідження ринку, маркетингове дослідження, інновації, аналітика, соціальні мережі, Big Data
Issue Date: 2024
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Citation: УДК [303.42:339.13]:[004.67+316.77] Грекова Т. М. Інноваційні методи дослідження ринку: від аналітики Big Data до соціальних медіа. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : мат-ли XІ Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф. (м. Харків, 21 берез. 2024 р.). Харків : НФаУ, 2024. С. 209-216.
Abstract: У статті презентовані переконливі докази того, що застосування інноваційних підходів у маркетинговому дослідженні визначає сучасні стандарти в галузі. Стаття ретельно обґрунтовує невід'ємну роль цих методів у вивченні ринкових тенденцій, вказуючи на поступове втрату актуальності традиційних форм досліджень. Систематизовано наукові підходи до трактування поняття “маркетингові дослідження”. Проаналізовано новітні методи маркетингових досліджень, які передбачають широке використання Big Data та соціальні мережі. Проаналізовано також реалізацію методів маркетингових досліджень на основі Big Data та соціальних мереж із використанням новітніх методів маркетингових досліджень.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4692
Appears in Collections:Грекова Тетяна Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грекова.pdf858,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.