DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрекова Т. М.-
dc.date.accessioned2024-08-05T11:05:20Z-
dc.date.available2024-08-05T11:05:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУДК [303.42:339.13]:[004.67+316.77] Грекова Т. М. Інноваційні методи дослідження ринку: від аналітики Big Data до соціальних медіа. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : мат-ли XІ Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф. (м. Харків, 21 берез. 2024 р.). Харків : НФаУ, 2024. С. 209-216.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4692-
dc.description.abstractУ статті презентовані переконливі докази того, що застосування інноваційних підходів у маркетинговому дослідженні визначає сучасні стандарти в галузі. Стаття ретельно обґрунтовує невід'ємну роль цих методів у вивченні ринкових тенденцій, вказуючи на поступове втрату актуальності традиційних форм досліджень. Систематизовано наукові підходи до трактування поняття “маркетингові дослідження”. Проаналізовано новітні методи маркетингових досліджень, які передбачають широке використання Big Data та соціальні мережі. Проаналізовано також реалізацію методів маркетингових досліджень на основі Big Data та соціальних мереж із використанням новітніх методів маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетuk_UA
dc.subjectметоди дослідження ринку, маркетингове дослідження, інновації, аналітика, соціальні мережі, Big Datauk_UA
dc.titleІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ: ВІД АНАЛІТИКИ BIG DATA ДО СОЦІАЛЬНИХ МЕДІАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Грекова Тетяна Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грекова.pdf858,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.