DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4410
Назва: THE ROLE OF COMMUNICATION AND BUSINESS REPUTATION IN ANTI-CRISIS MANAGEMENT
Автори: Zamlynskyi V., Zamlynska O.
Теми: crisis management, communication, business reputation, corporate culture, risk direction, business efficiency, optimization of business process, risk management, anti-crisis measures, crisis contact database
Дата публікації: 2020
Видавництво: Cognum Publishing House
Бібліографічний опис: UDK 339.97:338 Zamlynskyi V., Zamlynska O. The role of communication and business reputation in anti-crisis management. The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020) Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р.278-284.
Короткий огляд (реферат): In a crisis situation, the risk of business communications arises at the same time as the increase of social, economic, political and other contradictions can be characterized by both orderliness and structure, as well as uncertainty and chaos. The question is, what should you invest in difficult times? We need a set of strategic measures that will allow you to transform business and channels of information dissemination, communication with employees, clients, trying not to harm, but rather to improve their business reputation and financial results, especially if the business is set up on-line.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4410
Розташовується у зібраннях:Замлинська Ольга Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf849,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.