Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/385
Title: | ПЕРСПЕКТИВНІ СПОСОБИ ВИРОБНИЦТВА ВУГЛЕЦЕВО-БІЛКОВИХ І ВУГЛЕЦЕВО-ПРОТЕЇНОВИХ КОРМІВ З РОСЛИННИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ВІДХОДІВ |
Other Titles: | ПЕРСПЕКТИВНЫЕ СПОСОБЫ ПРОИЗВОДСТВА УГЛЕВОДНО- БЕЛКОВЫХ И УГЛЕВОДНО-ПРОТЕИНОВЫХ КОРМОВ ИЗ РАСТИТЕЛЬНЫХ СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ ОТХОДОВ PERSPECTIVE METHODS OF PRODUCTION OF CARBOHYDRATEALBUMINOUS AND CARBOHYDRATE-PROTEIN FORAGE FROM VEGETABLE AGRICULTURAL WASTES |
Authors: | Солових, С.І. Соловых, С.И. Solovykh, S. Шерстобітов, В.В. Шерстобитов В.В. Chestobitov, V. |
Keywords: | Кормовиробництво вуглецево-білкові корми (ВБК), вуглецево-протеїнові корми (ВПК), гідроліз. углеводно-белковые корма (УБК), углеводно-протеиновые корма (УПК), гидролиз carbohydrate-albuminous forage (UBK), carbohydrate-protein forage (UPK), hydrolysis |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Аграрний вісник Причорномор'я: зб.наук.праць, №63 |
Citation: | ББК П545.189; УДК 636.55.64 Солових, С. І. Перспективні способи виробництва вуглецево-білкових і вуглецево-протеїнових кормів з рослинних с.-г. відходів [Текст] / С. І. Солових, В. В. Шерстобітов // Аграрний вісник Причорномор'я : збірник наукових праць. - Одеса, 2012. - Вип. 63 : Технічні науки. - С.131-136. |
Abstract: | Наведена ефективність застосування різних кормосумішів з рослинних
сільськогосподарських відходів (РСГВ). Приведена эффективность применения различных кормосмесей из растительных сельскохозяйственных отходов (РСХО). carbohydrate-albuminous forage (UBK), carbohydrate-protein forage (UPK), hydrolysis. |
Description: | carbohydrate-albuminous forage (UBK), carbohydrate-protein forage (UPK), hydrolysis. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/385 |
Appears in Collections: | *НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Solovih.pdf | 269,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.