DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3687
Назва: ХОЛІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ПІЗНАННЯ ЯК ПРОБЛЕМА ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ
Інші назви: HOLISTIC STRATEGIES OF COGNITION AS A PROBLEM OF THE PHILOSOPHY OF EDUCATION
Автори: Поплавська Т., Федорова І.
Poplavska T., Fedorova I.
Теми: теорія пізнання, парадигма, пазнавальні стратегії, холізм, філософія освіти
epistemology, paradigm, holism, cognitive strategies, philosophy of education
Дата публікації: 2022
Видавництво: SWorld&ProConference in conjunction with KindleDP Seattle, Washington, USA
Бібліографічний опис: Поплавська Т., Федорова І. Холістичні стратегії пізнання як проблема філософії освіти. Global science and education in the modern realities. Conference proceedings «Sworld-Us conference proceedings». Seattle, Washington, USA. July, 2022. 93-97.
Короткий огляд (реферат): У доповіді аналізується криза класичної теорії пізнання, обґрунтовується необхідність зміни світоглядної парадигми та створення цілісної картини світу. Досягнення цієї мети бачиться авторами у розвитку та популяризації холістичних стратег пізнання.
Опис: The report analyzes the crisis of the classical epistemology , substantiates the need to change the worldview paradigm and create a more holistic picture of the world. The achievement of this goal is seen by the authors in the development and popularization of holistic cognitive strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): DOI: 10.30888/2709-2267.2022-11-01-010
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3687
Розташовується у зібраннях:Федорова Інна Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федорова_Холістичні стратегії.pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.