DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоплавська Т., Федорова І.-
dc.contributor.authorPoplavska T., Fedorova I.-
dc.date.accessioned2023-04-06T09:46:20Z-
dc.date.available2023-04-06T09:46:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПоплавська Т., Федорова І. Холістичні стратегії пізнання як проблема філософії освіти. Global science and education in the modern realities. Conference proceedings «Sworld-Us conference proceedings». Seattle, Washington, USA. July, 2022. 93-97.uk_UA
dc.identifier.uriDOI: 10.30888/2709-2267.2022-11-01-010-
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3687-
dc.descriptionThe report analyzes the crisis of the classical epistemology , substantiates the need to change the worldview paradigm and create a more holistic picture of the world. The achievement of this goal is seen by the authors in the development and popularization of holistic cognitive strategies.uk_UA
dc.description.abstractУ доповіді аналізується криза класичної теорії пізнання, обґрунтовується необхідність зміни світоглядної парадигми та створення цілісної картини світу. Досягнення цієї мети бачиться авторами у розвитку та популяризації холістичних стратег пізнання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherSWorld&ProConference in conjunction with KindleDP Seattle, Washington, USAuk_UA
dc.subjectтеорія пізнання, парадигма, пазнавальні стратегії, холізм, філософія освітиuk_UA
dc.subjectepistemology, paradigm, holism, cognitive strategies, philosophy of educationuk_UA
dc.titleХОЛІСТИЧНІ СТРАТЕГІЇ ПІЗНАННЯ ЯК ПРОБЛЕМА ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeHOLISTIC STRATEGIES OF COGNITION AS A PROBLEM OF THE PHILOSOPHY OF EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Федорова Інна Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федорова_Холістичні стратегії.pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.