
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3030
Назва: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ |
Автори: | Бондар Л. П., Дрьомова Н. В. |
Теми: | квест, інноваційні методи, активні методи навчання, ландшафтний дизайн, інтелектуальні завдання |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Наукове мислення |
Бібліографічний опис: | Бондар Л. П. Теоретико-методологічні та практичні аспекти впровадження активних методів навчання у вищому навчальному закладі / Л.П. Бондар, Н.В. Дрьомова // Наукова думка сучасності і майбутнього: зб. статей учасників 28 Всеукр. практ.-пізнав. інтернет-конф. (25 березня - 4 квітня 2019 р.) / Наукове мислення. – Дніпро, 2019. – С. 8-10. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методологічних засад і практичних аспектів впровадження активних методів навчання у навчально-виховний процес вищого навчального закладу. Використання активних методів навчання дають можливість науково-педагогічним працівникам краще зрозуміти своїх студентів та їх емоції, почуття, характер та сприйняття навчального матеріалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3030 |
Розташовується у зібраннях: | Бондар Людмила Пилипівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 428,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.