DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар Л. П., Дрьомова Н. В.-
dc.date.accessioned2021-06-01T12:19:33Z-
dc.date.available2021-06-01T12:19:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондар Л. П. Теоретико-методологічні та практичні аспекти впровадження активних методів навчання у вищому навчальному закладі / Л.П. Бондар, Н.В. Дрьомова // Наукова думка сучасності і майбутнього: зб. статей учасників 28 Всеукр. практ.-пізнав. інтернет-конф. (25 березня - 4 квітня 2019 р.) / Наукове мислення. – Дніпро, 2019. – С. 8-10.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3030-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методологічних засад і практичних аспектів впровадження активних методів навчання у навчально-виховний процес вищого навчального закладу. Використання активних методів навчання дають можливість науково-педагогічним працівникам краще зрозуміти своїх студентів та їх емоції, почуття, характер та сприйняття навчального матеріалу.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherНаукове мисленняru
dc.subjectквест, інноваційні методи, активні методи навчання, ландшафтний дизайн, інтелектуальні завданняru
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Бондар Людмила Пилипівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf428,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.