DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3030
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Автори: Бондар Л. П., Дрьомова Н. В.
Теми: квест, інноваційні методи, активні методи навчання, ландшафтний дизайн, інтелектуальні завдання
Дата публікації: 2019
Видавництво: Наукове мислення
Бібліографічний опис: Бондар Л. П. Теоретико-методологічні та практичні аспекти впровадження активних методів навчання у вищому навчальному закладі / Л.П. Бондар, Н.В. Дрьомова // Наукова думка сучасності і майбутнього: зб. статей учасників 28 Всеукр. практ.-пізнав. інтернет-конф. (25 березня - 4 квітня 2019 р.) / Наукове мислення. – Дніпро, 2019. – С. 8-10.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методологічних засад і практичних аспектів впровадження активних методів навчання у навчально-виховний процес вищого навчального закладу. Використання активних методів навчання дають можливість науково-педагогічним працівникам краще зрозуміти своїх студентів та їх емоції, почуття, характер та сприйняття навчального матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3030
Розташовується у зібраннях:Бондар Людмила Пилипівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf428,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.