DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2111
Назва: Іпостасі маркетингу в контексті становлення і утвердження приватного сектора в сільському господарстві
Автори: Запша Г.М.
Теми: маркетинг, приватна власність, село, сільське господарство, промислове виробництво
Дата публікації: 2006
Видавництво: Прикарпатський університет
Бібліографічний опис: Запша Г.М. Іпостасі маркетингу в контексті становлення і утвердження приватного сектора в сільському господарстві / Г.М. Запша // Вісник Прикарпатського університету. Економіка. – 2006. – Вип.ІІІ. – С. 84-86.
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються можливості використання маркетингу в процесі розвитку приватного сектора економіки в сільському господарстві. Наводяться загальні положення щодо перспективних напрямів маркетингової діяльності в селі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2111
Розташовується у зібраннях:Запша Галина Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013_Маркетинг і власн_.IvanoFrank_Запша.pdf222,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.