DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапша Г.М.-
dc.date.accessioned2020-05-13T16:55:45Z-
dc.date.available2020-05-13T16:55:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЗапша Г.М. Іпостасі маркетингу в контексті становлення і утвердження приватного сектора в сільському господарстві / Г.М. Запша // Вісник Прикарпатського університету. Економіка. – 2006. – Вип.ІІІ. – С. 84-86.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2111-
dc.description.abstractВ статті розкриваються можливості використання маркетингу в процесі розвитку приватного сектора економіки в сільському господарстві. Наводяться загальні положення щодо перспективних напрямів маркетингової діяльності в селі.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherПрикарпатський університетru
dc.subjectмаркетинг, приватна власність, село, сільське господарство, промислове виробництвоru
dc.titleІпостасі маркетингу в контексті становлення і утвердження приватного сектора в сільському господарствіru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Запша Галина Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013_Маркетинг і власн_.IvanoFrank_Запша.pdf222,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.