DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2111
Title: Іпостасі маркетингу в контексті становлення і утвердження приватного сектора в сільському господарстві
Authors: Запша Г.М.
Keywords: маркетинг, приватна власність, село, сільське господарство, промислове виробництво
Issue Date: 2006
Publisher: Прикарпатський університет
Citation: Запша Г.М. Іпостасі маркетингу в контексті становлення і утвердження приватного сектора в сільському господарстві / Г.М. Запша // Вісник Прикарпатського університету. Економіка. – 2006. – Вип.ІІІ. – С. 84-86.
Abstract: В статті розкриваються можливості використання маркетингу в процесі розвитку приватного сектора економіки в сільському господарстві. Наводяться загальні положення щодо перспективних напрямів маркетингової діяльності в селі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2111
Appears in Collections:Запша Галина Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_Маркетинг і власн_.IvanoFrank_Запша.pdf222,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.