DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1208
Title: Роль цінових чинників в маркетинговій діяльності агропідприємств
Other Titles: Роль ценовых факторов в маркетинговой деятельности агропредприятий
Authors: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Issue Date: 2005
Publisher: Аграрний вістник Причорномор'я
Citation: Козуб Н.М. Роль цінових чинників в маркетинговій діяльності агропідприємств / Н.М.Козуб // Аграрний вістник Причорномор'я. - С. 98-104.
Abstract: У статті наводяться аргументи про важливу роль ціноутворення в маркетинговому комплексі, показані шляхи підвищення конкурентності агропідприємств.
В статье приводятся аргументы о важной роли ценообразования в маркетинговом комплексе, показаны пути повышения конкурентности агропредприятий.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1208
Appears in Collections:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kozub_8_2005.pdf140,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.