DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorКозуб, Н.М.-
dc.contributor.authorКозуб, Н.Н.-
dc.date.accessioned2017-04-03T11:52:39Z-
dc.date.available2017-04-03T11:52:39Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКозуб Н.М. Роль цінових чинників в маркетинговій діяльності агропідприємств / Н.М.Козуб // Аграрний вістник Причорномор'я. - С. 98-104.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1208-
dc.description.abstractУ статті наводяться аргументи про важливу роль ціноутворення в маркетинговому комплексі, показані шляхи підвищення конкурентності агропідприємств.ru
dc.description.abstractВ статье приводятся аргументы о важной роли ценообразования в маркетинговом комплексе, показаны пути повышения конкурентности агропредприятий.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherАграрний вістник Причорномор'яru
dc.titleРоль цінових чинників в маркетинговій діяльності агропідприємствru
dc.title.alternativeРоль ценовых факторов в маркетинговой деятельности агропредприятийru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_8_2005.pdf140,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.