DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1208
Назва: Роль цінових чинників в маркетинговій діяльності агропідприємств
Інші назви: Роль ценовых факторов в маркетинговой деятельности агропредприятий
Автори: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Аграрний вістник Причорномор'я
Бібліографічний опис: Козуб Н.М. Роль цінових чинників в маркетинговій діяльності агропідприємств / Н.М.Козуб // Аграрний вістник Причорномор'я. - С. 98-104.
Короткий огляд (реферат): У статті наводяться аргументи про важливу роль ціноутворення в маркетинговому комплексі, показані шляхи підвищення конкурентності агропідприємств.
В статье приводятся аргументы о важной роли ценообразования в маркетинговом комплексе, показаны пути повышения конкурентности агропредприятий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1208
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_8_2005.pdf140,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.