DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1207
Title: Маркетинг в овочевій галузі Одещини і шляхи його покращення
Other Titles: Маркетинг в овощеводческой отрасли Одещины и пути ее улучшения
Authors: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Keywords: маркетинг, виробництво, овочі, показники, аналіз, ефективність
маркетинг, производство, овощи, система показателей, анализ, эффективность
Issue Date: 2005
Citation: УДК 631.1.027 Козуб Н.М. Маркетинг в овочевій галузі Одещини і шляхи його покращення / Н.М. Козуб // Таврійський науковий вісник. – 2005. – Випуск 42. – С. 270- 274.
Abstract: У статті аналізується стан виробництва і збуту овочів в агропромислових підприємствах Одеської області і шляхи покращення їх діяльності на основі організації маркетингу.
В статье анализируется состояние производства и сбыта овощей в агропромышленных предприятиях Одесской области и пути улучшения их деятельности на основе организации маркетинга.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1207
Appears in Collections:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kozub_9_2005.pdf119,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.