DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorКозуб, Н.М.-
dc.contributor.authorКозуб, Н.Н.-
dc.date.accessioned2017-04-03T11:34:57Z-
dc.date.available2017-04-03T11:34:57Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationУДК 631.1.027 Козуб Н.М. Маркетинг в овочевій галузі Одещини і шляхи його покращення / Н.М. Козуб // Таврійський науковий вісник. – 2005. – Випуск 42. – С. 270- 274.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1207-
dc.description.abstractУ статті аналізується стан виробництва і збуту овочів в агропромислових підприємствах Одеської області і шляхи покращення їх діяльності на основі організації маркетингу.ru
dc.description.abstractВ статье анализируется состояние производства и сбыта овощей в агропромышленных предприятиях Одесской области и пути улучшения их деятельности на основе организации маркетинга.ru
dc.language.isoukru
dc.subjectмаркетинг, виробництво, овочі, показники, аналіз, ефективністьru
dc.subjectмаркетинг, производство, овощи, система показателей, анализ, эффективностьru
dc.titleМаркетинг в овочевій галузі Одещини і шляхи його покращенняru
dc.title.alternativeМаркетинг в овощеводческой отрасли Одещины и пути ее улучшенияru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_9_2005.pdf119,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.