DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1207
Назва: Маркетинг в овочевій галузі Одещини і шляхи його покращення
Інші назви: Маркетинг в овощеводческой отрасли Одещины и пути ее улучшения
Автори: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Теми: маркетинг, виробництво, овочі, показники, аналіз, ефективність
маркетинг, производство, овощи, система показателей, анализ, эффективность
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027 Козуб Н.М. Маркетинг в овочевій галузі Одещини і шляхи його покращення / Н.М. Козуб // Таврійський науковий вісник. – 2005. – Випуск 42. – С. 270- 274.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується стан виробництва і збуту овочів в агропромислових підприємствах Одеської області і шляхи покращення їх діяльності на основі організації маркетингу.
В статье анализируется состояние производства и сбыта овощей в агропромышленных предприятиях Одесской области и пути улучшения их деятельности на основе организации маркетинга.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1207
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_9_2005.pdf119,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.