DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1203
Назва: Прямий маркетинг і маркетингові дослідження
Інші назви: Прямой маркетинг и маркетинговые исследования
Direct marketing and marketing researches
Автори: Сахацький, М.П.
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Теми: маркетинг, дослідження, прямий маркетинг, інформація.
маркетинг, исследование, прямой маркетинг, информация
marketing, research, direct marketing, information.
Дата публікації: 2004
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027 Козуб Н.М. Прямий маркетинг і маркетингові дослідження // Збірник наукових праць - Вінниця: Вінницький державний аграрний університет – 2004.- Вип.16. – С.216-219
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається сутність маркетингових досліджень і прямого маркетингу, а також відмінності одного від іншого.
В статье раскрывается суть маркетинговых исследований и прямого маркетинга, а также различия одного от другого.
The article shows the substance of marketing researches direct marketing and the difference one from another.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1203
Розташовується у зібраннях:Сахацький Микола Павлович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_2_2004.pdf110,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.