DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСахацький, М.П.-
dc.contributor.authorКозуб, Н.М.-
dc.contributor.authorКозуб, Н.Н.-
dc.date.accessioned2017-04-03T09:18:19Z-
dc.date.available2017-04-03T09:18:19Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationУДК 631.1.027 Козуб Н.М. Прямий маркетинг і маркетингові дослідження // Збірник наукових праць - Вінниця: Вінницький державний аграрний університет – 2004.- Вип.16. – С.216-219ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1203-
dc.description.abstractВ статті розкривається сутність маркетингових досліджень і прямого маркетингу, а також відмінності одного від іншого.ru
dc.description.abstractВ статье раскрывается суть маркетинговых исследований и прямого маркетинга, а также различия одного от другого.ru
dc.description.abstractThe article shows the substance of marketing researches direct marketing and the difference one from another.ru
dc.language.isoukru
dc.subjectмаркетинг, дослідження, прямий маркетинг, інформація.ru
dc.subjectмаркетинг, исследование, прямой маркетинг, информацияru
dc.subjectmarketing, research, direct marketing, information.ru
dc.titleПрямий маркетинг і маркетингові дослідженняru
dc.title.alternativeПрямой маркетинг и маркетинговые исследованияru
dc.title.alternativeDirect marketing and marketing researchesru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Сахацький Микола Павлович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_2_2004.pdf110,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.