DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1203
Title: Прямий маркетинг і маркетингові дослідження
Other Titles: Прямой маркетинг и маркетинговые исследования
Direct marketing and marketing researches
Authors: Сахацький, М.П.
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Keywords: маркетинг, дослідження, прямий маркетинг, інформація.
маркетинг, исследование, прямой маркетинг, информация
marketing, research, direct marketing, information.
Issue Date: 2004
Citation: УДК 631.1.027 Козуб Н.М. Прямий маркетинг і маркетингові дослідження // Збірник наукових праць - Вінниця: Вінницький державний аграрний університет – 2004.- Вип.16. – С.216-219
Abstract: В статті розкривається сутність маркетингових досліджень і прямого маркетингу, а також відмінності одного від іншого.
В статье раскрывается суть маркетинговых исследований и прямого маркетинга, а также различия одного от другого.
The article shows the substance of marketing researches direct marketing and the difference one from another.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1203
Appears in Collections:Сахацький Микола Павлович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kozub_2_2004.pdf110,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.