DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1014
Назва: КОНТРОЛІНГ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ 3 ВИРОБНИЦТВА ТА ПЕРЕРОБКИ МОЛОКА
Інші назви: Контроллинг маркетинга на предприятиях по производству и переработке молока
The controlling of marketing on the milk production and milkprocessing enterprises
Автори: 
Грабко, Н.О.
Grabko, N.
Теми: Економіка
служба контролінгу, контролінг маркетингу, оперативний контролінг, стратегічний контролінг, контролери
служба контроллинга, контроллинг маркетинга, оперативный контроллинг, стратегический контроллинг, контролеры
the service controlling, the controlling of marketing, operational controlling, strategical controlling, the controllers
Дата публікації: 2009
Видавництво: Аграрний вісник Причорномор’я
Бібліографічний опис: УДК: 631.1.027:637.134:65.01, ББК У9(2)325 250.0-451.51,ОГАУ,ОДАУ Грабко, Н. О. Контролінг маркетингу на підприємствах з виробництва та переробки молока [Текст] / Н. О. Грабко // Аграрний вісник Причорномор'я : Збірник наукових праць. - Одеса : ОДАУ, 2009. - Вип.49 : Економічні науки. - С.32-38.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто необхідність використання підприємствами з виробництва та переробки молока контролінгу маркетингу, що являє собою інформаційну підтримку ефективного менеджменту по забезпеченню потреб клієнтів. При цьому увага зосереджується на завданнях контролерів в області маркетингу, які здійснюють планування, координацію і контроль маркетингової діяльності.
Рассматривается необходимость использования предприятиями по производству и переработке молока контроллинга маркетинга, что представляет собой информационную поддержку эффективного менеджмента по удовлетворению потребностей клиентов. Определены задания контролеров по маркетингу, которые осуществляют планирование, координацию и контроль маркетинговой деятельности.
The author indicates the necessity of using the marketing controlling by milk production and milk-processing enterprises, which is appearing the informational support of effective management up to clients needs satisfaction. The attention is concentrated on the tasks of controllers in marketing field, who is making processes of planning, coordination and control of marketing activity.
Опис: The author indicates the necessity of using the marketing controlling by milk production and milk-processing enterprises, which is appearing the informational support of effective management up to clients needs satisfaction. The attention is concentrated on the tasks of controllers in marketing field, who is making processes of planning, coordination and control of marketing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1014
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabko N.O..pdf159,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.