DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorГрабко, Н.О.-
dc.contributor.authorGrabko, N.-
dc.date.accessioned2016-05-31T11:17:47Z-
dc.date.available2016-05-31T11:17:47Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationУДК: 631.1.027:637.134:65.01, ББК У9(2)325 250.0-451.51,ОГАУ,ОДАУ Грабко, Н. О. Контролінг маркетингу на підприємствах з виробництва та переробки молока [Текст] / Н. О. Грабко // Аграрний вісник Причорномор'я : Збірник наукових праць. - Одеса : ОДАУ, 2009. - Вип.49 : Економічні науки. - С.32-38.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1014-
dc.descriptionThe author indicates the necessity of using the marketing controlling by milk production and milk-processing enterprises, which is appearing the informational support of effective management up to clients needs satisfaction. The attention is concentrated on the tasks of controllers in marketing field, who is making processes of planning, coordination and control of marketing activity.ru
dc.description.abstractРозглянуто необхідність використання підприємствами з виробництва та переробки молока контролінгу маркетингу, що являє собою інформаційну підтримку ефективного менеджменту по забезпеченню потреб клієнтів. При цьому увага зосереджується на завданнях контролерів в області маркетингу, які здійснюють планування, координацію і контроль маркетингової діяльності.ru
dc.description.abstractРассматривается необходимость использования предприятиями по производству и переработке молока контроллинга маркетинга, что представляет собой информационную поддержку эффективного менеджмента по удовлетворению потребностей клиентов. Определены задания контролеров по маркетингу, которые осуществляют планирование, координацию и контроль маркетинговой деятельности.ru
dc.description.abstractThe author indicates the necessity of using the marketing controlling by milk production and milk-processing enterprises, which is appearing the informational support of effective management up to clients needs satisfaction. The attention is concentrated on the tasks of controllers in marketing field, who is making processes of planning, coordination and control of marketing activity.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherАграрний вісник Причорномор’яru
dc.subjectЕкономікаru
dc.subjectслужба контролінгу, контролінг маркетингу, оперативний контролінг, стратегічний контролінг, контролериru
dc.subjectслужба контроллинга, контроллинг маркетинга, оперативный контроллинг, стратегический контроллинг, контролерыru
dc.subjectthe service controlling, the controlling of marketing, operational controlling, strategical controlling, the controllersru
dc.titleКОНТРОЛІНГ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ 3 ВИРОБНИЦТВА ТА ПЕРЕРОБКИ МОЛОКАru
dc.title.alternativeКонтроллинг маркетинга на предприятиях по производству и переработке молокаru
dc.title.alternativeThe controlling of marketing on the milk production and milkprocessing enterprisesru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabko N.O..pdf159,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.