DSpace logo

Перегляд зібрання за групою - Автори Козуб, Н.М.

Перейти до: 0-9
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
2005Маркетинг в овочевій галузі Одещини і шляхи його покращення; Козуб, Н.М.; Козуб, Н.Н.
2009МАРКЕТИНГ І ЕКОЛОГІЯ: ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ; Козуб, Н.М.; Козуб, Н.Н.; Kozub, N.
2003МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ОВОЧЕВОЇ ГАЛУЗІ ПРИЧОРНОМОРСЬКОГО РЕГІОНУ В УМОВАХ АГРАРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ; Козуб, Н.М.; Козуб, Н.Н.; Kozub, N.N.
2003Організація аграрного маркетингу; Козуб, Н.М.; Козуб, Н.Н.; Kozub, N.
2016ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА; Козуб, Н.М.; Козуб, H.H.; Kozub, N.
2004Прямий маркетинг і маркетингові дослідженняСахацький, М.П.; Козуб, Н.М.; Козуб, Н.Н.
2005Роль цінових чинників в маркетинговій діяльності агропідприємств; Козуб, Н.М.; Козуб, Н.Н.
2013Стан та перспективи розвитку зовнішньоекономічної діяльності аграрного сектору Одеської області; Козуб, Н.М.
2004Шляхи покращення діяльності новостворених агроформувань; Козуб, Н.М.; Козуб, Н.Н.