DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1205
Назва: Організація аграрного маркетингу
Інші назви: Организация аграрного маркетинга
Ihe organization of Ograrian Marketing
Автори: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Kozub, N.
Теми: маркетинг, організація, служба, функція
маркетинг, организация, служба, функция
marketing, service, organization, funcnion
Дата публікації: 2003
Видавництво: Херсонський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027 Козуб Н.М. Організація аграрного маркетингу // Таврійський науковий вісник: Зб. наук. пр. –Херсон: Херсонський державний аграрний університет 2003.- Вип.28.- С.277-281
Короткий огляд (реферат): У статті надаються форми організації маркетингу. А також фактичний стан організації маркетингу в досліджених агропідприємствах.
В статье приводятся формы организации маркетинга. А также фактическое состояние организации маркетинга в исследуемых аграрных предприятиях.
The article shows forms of organization of marketing and the real state of marketing organization in researched enterprises.
Опис: The article shows forms of organization of marketing and the real state of marketing organization in researched enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1205
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_4_2003.pdf103,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.