DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1206
Назва: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ОВОЧЕВОЇ ГАЛУЗІ ПРИЧОРНОМОРСЬКОГО РЕГІОНУ В УМОВАХ АГРАРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Інші назви: Маркетинговая деятельность предприятий овощеводческой отрасли Причерноморского региона в условиях аграрных трансформаций
Marketing activity of vegetable growing industry enterprises in Prichernomorie region in the period in the agrarian transformations
Автори: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Kozub, N.N.
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027 Козуб, Н. М. Маркетингова діяльність підприємств овочевої галузі Причорноморського регіону в умовах аграрних трансформацій / Н. М. Козуб. - С .148-151
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується стан виробництва і збуту овочів в агропромислових підприємствах Причорноморського регіону і шляхи покращення їх діяльності на основі організації маркетингу.
В статье анализируется состояние производства и сбыта овощей в агропромышленных предприятиях Причерноморского региона и пути улучшения их деятельности на основе организации маркетинга.
The article analyzes the state of vegetable growing and sales at agroindustrial enterprises of the Prichernomorie region and ways of improving their performance on the basis of marketing introduction.
Опис: The article analyzes the state of vegetable growing and sales at agroindustrial enterprises of the Prichernomorie region and ways of improving their performance on the basis of marketing introduction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1206
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_14_2007.pdf151,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.