�������@Mail.ru
DSpace About DSpace Software
 

Library ODAU >
ПРАЦІ ВЧЕНИХ ОДАУ >
*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ* >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1206

Название: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ОВОЧЕВОЇ ГАЛУЗІ ПРИЧОРНОМОРСЬКОГО РЕГІОНУ В УМОВАХ АГРАРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Другие названия: Маркетинговая деятельность предприятий овощеводческой отрасли Причерноморского региона в условиях аграрных трансформаций
Marketing activity of vegetable growing industry enterprises in Prichernomorie region in the period in the agrarian transformations
Авторы: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Kozub, N.N.
Issue Date: 2003
Библиографическое описание: УДК 631.1.027 Козуб, Н. М. Маркетингова діяльність підприємств овочевої галузі Причорноморського регіону в умовах аграрних трансформацій / Н. М. Козуб. - С .148-151
Аннотация: У статті аналізується стан виробництва і збуту овочів в агропромислових підприємствах Причорноморського регіону і шляхи покращення їх діяльності на основі організації маркетингу.
В статье анализируется состояние производства и сбыта овощей в агропромышленных предприятиях Причерноморского региона и пути улучшения их деятельности на основе организации маркетинга.
The article analyzes the state of vegetable growing and sales at agroindustrial enterprises of the Prichernomorie region and ways of improving their performance on the basis of marketing introduction.
Описание: The article analyzes the state of vegetable growing and sales at agroindustrial enterprises of the Prichernomorie region and ways of improving their performance on the basis of marketing introduction.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1206
Appears in Collections:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kozub_14_2007.pdf151,29 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback