DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/784
Назва: Імплементація принципів соціально-орієнтованого бізнесу в площину економічного розвитку потенціалу харчових підприємств.
Інші назви: Имплементация принципов социально ориентированного бизнеса в плоскость экономического развития потенциала пищевой промышленности.
The implementation of sociallyoriented businesses in the plane of the economic potential of businesses.
Автори: Гришова І.Ю., Шабатура, Т.С.
Gryshova I.Yu., Shabatura, T.
Теми: Економіка агропідприємств
корпоративна соціальна відповідальність, соціальна відповідальність бізнесу, підприємство,економічний потенціал, максимізація прибутку.
корпоративная социальная ответственность, социальная ответственность бизнеса, предприятие, экономический потенциал, максимизация прибыли
corporate social responsibility, corporate social responsibility, enterprise, economic potential, maximize profits
Дата публікації: 2014
Видавництво: ЕКОНОМІКА: реалії часу, №3(13)
Бібліографічний опис: УДК 338.4:911.3 Гришова І.Ю., Шабатура, Т.С. Імплементація принципів соціально-орієнтованого бізнесу в площину економічного розвитку потенціалу харчових підприємств // ЕКОНОМІКА: реалії часу. – 2014. - №3(13). – С.13-21.
Короткий огляд (реферат): Досліджено еволюційний розвиток концепції корпоративна соціальна відповідальність та концепції соціальна відповідальність бізнесу. Проаналізовано сучасний стан проінформованості вітчизняних харчових підприємств про соціальну відповідальність бізнесу. Розглянуто принципи соціальної відповідальності бізнесу та доведено доцільність імплементації соціально-орієнтованого бізнесу в площину економічного потенціалу харчових підприємств, що позначиться на зміцненні ділової репутації, напрацюванні іміджу, створенні бренду і, як наслідок, максимізації ринкової вартості бізнесу.
Исследовано эволюционное развитие концепции корпоративная социальная ответственность и концепции социальная ответственность бизнеса. Проанализировано современное состояние информированности отечественных пищевых предприятий о социальной ответственности бизнеса. Рассмотрены принципы социальной ответственности бизнеса и доказана целесообразность имплементации социально-ориентированного бизнеса в плоскость экономического потенциала пищевых предприятий, что скажется на укреплении деловой репутации, наработке имиджа, создании бренда и, как следствие, максимизации рыночной стоимости бизнеса.
We investigated the evolutionary concept of corporate social responsibility and the concept of corporate social responsibility. The current state proinformovanosti local food businesses about social responsibility of business. Principles of Social Responsibility and the expediency of implementing socially-oriented businesses in the plane of the economic potential of food businesses that affect the consolidation goodwill, operating time image, creating a brand and as a result, maximizing business value.
Опис: We investigated the evolutionary concept of corporate social responsibility and the concept of corporate social responsibility. The current state proinformovanosti local food businesses about social responsibility of business. Principles of Social Responsibility and the expediency of implementing socially-oriented businesses in the plane of the economic potential of food businesses that affect the consolidation goodwill, operating time image, creating a brand and as a result, maximizing business value.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/784
Розташовується у зібраннях:Шабатура Тетяна Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Т.С. Шабатура.pdf438,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.