DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГришова І.Ю., Шабатура, Т.С.-
dc.contributor.authorGryshova I.Yu., Shabatura, T.-
dc.date.accessioned2016-05-16T12:26:08Z-
dc.date.available2016-05-16T12:26:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУДК 338.4:911.3 Гришова І.Ю., Шабатура, Т.С. Імплементація принципів соціально-орієнтованого бізнесу в площину економічного розвитку потенціалу харчових підприємств // ЕКОНОМІКА: реалії часу. – 2014. - №3(13). – С.13-21.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/784-
dc.descriptionWe investigated the evolutionary concept of corporate social responsibility and the concept of corporate social responsibility. The current state proinformovanosti local food businesses about social responsibility of business. Principles of Social Responsibility and the expediency of implementing socially-oriented businesses in the plane of the economic potential of food businesses that affect the consolidation goodwill, operating time image, creating a brand and as a result, maximizing business value.ru
dc.description.abstractДосліджено еволюційний розвиток концепції корпоративна соціальна відповідальність та концепції соціальна відповідальність бізнесу. Проаналізовано сучасний стан проінформованості вітчизняних харчових підприємств про соціальну відповідальність бізнесу. Розглянуто принципи соціальної відповідальності бізнесу та доведено доцільність імплементації соціально-орієнтованого бізнесу в площину економічного потенціалу харчових підприємств, що позначиться на зміцненні ділової репутації, напрацюванні іміджу, створенні бренду і, як наслідок, максимізації ринкової вартості бізнесу.ru
dc.description.abstractИсследовано эволюционное развитие концепции корпоративная социальная ответственность и концепции социальная ответственность бизнеса. Проанализировано современное состояние информированности отечественных пищевых предприятий о социальной ответственности бизнеса. Рассмотрены принципы социальной ответственности бизнеса и доказана целесообразность имплементации социально-ориентированного бизнеса в плоскость экономического потенциала пищевых предприятий, что скажется на укреплении деловой репутации, наработке имиджа, создании бренда и, как следствие, максимизации рыночной стоимости бизнеса.ru
dc.description.abstractWe investigated the evolutionary concept of corporate social responsibility and the concept of corporate social responsibility. The current state proinformovanosti local food businesses about social responsibility of business. Principles of Social Responsibility and the expediency of implementing socially-oriented businesses in the plane of the economic potential of food businesses that affect the consolidation goodwill, operating time image, creating a brand and as a result, maximizing business value.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherЕКОНОМІКА: реалії часу, №3(13)ru
dc.subjectЕкономіка агропідприємствru
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальність, соціальна відповідальність бізнесу, підприємство,економічний потенціал, максимізація прибутку.ru
dc.subjectкорпоративная социальная ответственность, социальная ответственность бизнеса, предприятие, экономический потенциал, максимизация прибылиru
dc.subjectcorporate social responsibility, corporate social responsibility, enterprise, economic potential, maximize profitsru
dc.titleІмплементація принципів соціально-орієнтованого бізнесу в площину економічного розвитку потенціалу харчових підприємств.ru
dc.title.alternativeИмплементация принципов социально ориентированного бизнеса в плоскость экономического развития потенциала пищевой промышленности.ru
dc.title.alternativeThe implementation of sociallyoriented businesses in the plane of the economic potential of businesses.ru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Шабатура Тетяна Сергіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Т.С. Шабатура.pdf438,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.