DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/629
Title: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
Other Titles: ВЛИЯНИЕ СОЦИАЛЬНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ БИЗНЕСА НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ АГРАРНОГО СЕКТОРА
Authors: 
Гнатьєва, Т.М.
Гнатьева, Т.Н.
Hnatieva, T.
Ніколюк, О.В.
Николюк, Е.В.
Nikoliuk, О.
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу, конкурентоспроможність, репутація підприємства, соціальні інвестиції
социальная ответственность бизнеса, конкурентоспособность, репутация предприятия, со- циальные инвестиции
social responsibility, competitiveness, reputation enterprise, social investments
Issue Date: 2014
Publisher: Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. 2014. № 4.
Citation: УДК 658.012.32 Гнатьєва Т. М. Вплив соціальної відповідальності бізнесу на конкурентоспроможність підприємств аграрного сектору / Т. М. Гнатьєва, О. В. Ніколюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 151-157.
Abstract: Досліджено розвиток соціально-відповідального бізнесу, його здатність впливати на зростання конкурентоспроможність підприємств агропромислового виробництва. Розглянуто систему механізмів зовнішньої комунікації між зацікавленими сторонами для досягнення цілей КСВ у вигляді зниження ризиків, підтримку репутації, отримання довгострокових конкурентних переваг.
Исследовано развитие социально ответственного бизнеса, его способность влиять на рост конкурентоспособности предприятий агропромышленного производства. Рассмотрена система механизмов внешней коммуникации между заинтересованными сторонами для достижения целей КСО в виде снижения рисков, поддержание репутации, получения долгосрочных конкурентных преимуществ.
Investigates the development of socially responsible business, its ability to influence the growth of competitiveness of enterprises agricultural production. The system of external communication mechanisms among stakeholders to achieve the objectives of CSR as a risk mitigation support reputation, obtaining long-term competitive advantage.
Description: Investigates the development of socially responsible business, its ability to influence the growth of competitiveness of enterprises agricultural production. The system of external communication mechanisms among stakeholders to achieve the objectives of CSR as a risk mitigation support reputation, obtaining long-term competitive advantage.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/629
Appears in Collections:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vcndtue_2014_4_24-1.pdf187,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.