DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorГнатьєва, Т.М.-
dc.contributor.authorГнатьева, Т.Н.-
dc.contributor.authorHnatieva, T.-
dc.contributor.authorНіколюк, О.В.-
dc.contributor.authorНиколюк, Е.В.-
dc.contributor.authorNikoliuk, О.-
dc.date.accessioned2016-04-28T13:45:29Z-
dc.date.available2016-04-28T13:45:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУДК 658.012.32 Гнатьєва Т. М. Вплив соціальної відповідальності бізнесу на конкурентоспроможність підприємств аграрного сектору / Т. М. Гнатьєва, О. В. Ніколюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 151-157.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/629-
dc.descriptionInvestigates the development of socially responsible business, its ability to influence the growth of competitiveness of enterprises agricultural production. The system of external communication mechanisms among stakeholders to achieve the objectives of CSR as a risk mitigation support reputation, obtaining long-term competitive advantage.ru
dc.description.abstractДосліджено розвиток соціально-відповідального бізнесу, його здатність впливати на зростання конкурентоспроможність підприємств агропромислового виробництва. Розглянуто систему механізмів зовнішньої комунікації між зацікавленими сторонами для досягнення цілей КСВ у вигляді зниження ризиків, підтримку репутації, отримання довгострокових конкурентних переваг.ru
dc.description.abstractИсследовано развитие социально ответственного бизнеса, его способность влиять на рост конкурентоспособности предприятий агропромышленного производства. Рассмотрена система механизмов внешней коммуникации между заинтересованными сторонами для достижения целей КСО в виде снижения рисков, поддержание репутации, получения долгосрочных конкурентных преимуществ.ru
dc.description.abstractInvestigates the development of socially responsible business, its ability to influence the growth of competitiveness of enterprises agricultural production. The system of external communication mechanisms among stakeholders to achieve the objectives of CSR as a risk mitigation support reputation, obtaining long-term competitive advantage.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherВісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. 2014. № 4.ru
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесу, конкурентоспроможність, репутація підприємства, соціальні інвестиціїru
dc.subjectсоциальная ответственность бизнеса, конкурентоспособность, репутация предприятия, со- циальные инвестицииru
dc.subjectsocial responsibility, competitiveness, reputation enterprise, social investmentsru
dc.titleВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУru
dc.title.alternativeВЛИЯНИЕ СОЦИАЛЬНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ БИЗНЕСА НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ АГРАРНОГО СЕКТОРАru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vcndtue_2014_4_24-1.pdf187,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.